Марки

  • CALLIOPE
  • Carpisa

    Carpisa

    Carpisa, търговската марка, е родена през 2001 г. и в рамките на няколко години от раждането си става лидер в сектора на чанти, багаж и модни аксесоари. Символът на марката е малка костенурка, която винаги го е отличавала. Предизвикателството пред Carpisa е глобално: да достигне до всички краища на света с франчайзинг, разработен на престижни и стратегически места. 
  • Jack & Jones

    Jack & Jones

    Скандинавският Jack and Jones е една от най-бързо развиващите се европейски компании за облекло. Известен е с широката гама от висококачествени мъжки дрехи. Скандинавските Jack and Jones са на пазара от 1989 г. Те вече се предлагат в 38 страни по целия свят. Дрехите им са първокласни, модерни и предлагат голямо разнообразие от модерни дизайни.
  • Love & Divine

    Love & Divine

    Love & Divine е основана през 2016 г. и произтича от желанието да проектира женствени и стилни артикули за жени. Все още със скандинавската нотка - но просто просто по-женствена. Стремим се към прости детайли във възвишени качества. Нашата мисия е проста: Искаме стиловете ни да бъдат смесени и съчетани в зависимост от настроението и повода.

    Love & Divine е всичко свързано с външния вид. Ние не вярваме в стандартните колекции - ние вярваме в предоставянето на правилната тенденция в точното време.

  • MANGO

    MANGO

    MANGO е основана през 1984 г. и се превръща в една от водещите световни модни марки. Седалището на марката е в Барселона, където продава в своите 2200 магазина в 109 държави. В дизайнерския център „Хангар“ всяка година се проектират 18 000 нови модела и аксесоари, за да отговарят на тенденциите на настоящия сезон.

  • Name It

    Name It

    Name It e водеща марка в света в производството на детски дрехи и облекла. Name It проектират забавна и достъпна мода за деца. които знаят какво искат, и създават модерни дизайни със силен фокус върху деним, като винаги имат предвид комфорта, безопасността и качеството.
  • Nike

    Nike

    В Nike са посветени на създаването на приобщаващо и устойчиво бъдеще чрез неумолими иновации. Стремят се да вдъхновят всеки спортист да разгърне своя потенциал.
  • Noisy May

    Noisy May

    Noisy may се стреми към една ясна цел: да бъде номер едно в деним. Тази отдаденост е отразена във вниманието, отделено на дизайна и изработката на дънки от световна класа, които отговарят на всяко настроение, форма на тялото и стил. По този начин дрехите са изработени от квалифицирани професионалисти, които знаят как да направят денимът подходящ за вас и вашия начин на живот.
  • Object

    Object

    Момичето OBJECT има автентичен подход към модата и живота като цяло. Тя събира външен вид, който не само отразява нейната увереност, но позволява творчески и любопитен подход към стила. Именно това отношение винаги я кара да се чувства не по-малко от себе си. Страхотният дизайн е не само подходящ - той е разказване на истории. С висок фокус върху качеството, ние проектираме колекции, които вдъхновяват жените чрез скалист бохемски подход и оставят жените със занижена способност да разтърсват всяка дреха и да я притежават без компромиси.
  • ONLY

    ONLY

    ONLY е международна модна марка за млади жени. Днес те са една от водещите марки деним в Европа. Момичето ONLY винаги изглежда невероятно без усилие, модата е нейната страст.
  • Orsay

    Orsay

    ORSAY твори със страст повече от 40 години дамски тоалети, подходящи за всеки стил и индивидуалност. Това прави марката ORSAY любима модна марка за съвременните момичета и дами от над 26 страни. Orsay проектират тоалети за съвременната, уверена в себе си жена, която иска да се облича според личния си вкус и стил, но едновременно с това да е в крак с модата. Марката и помага да подчертае своята женственост и уникалност.
  • PIECES

    PIECES

    В Pieces те са посветени на това да помагат на независими млади жени да създадат и завършат своя облик. Техните продукти, които всички момичета трябва да имат в гардероба си.
  • Polo Club
  • Puma

    Puma

    Като една от водещите световни марки Puma се стреми да e редом до най-добрите спортисти на планетата. За да го постигне, брандът се основава на качествата, изграждащи отличния атлет: смелост, увереност, концентрация, стремеж към успеха.
  • S.Oliver

    S.Oliver

    Марката s.Oliver, чието название е дадено в чест на литературния герой Оливър Туист, е основана от германския предприемач Бернд Фрайър през 1969 г. В продуктовото ѝ портфолио ще откриете ежедневни облекла за мъже и жени, колекция от дънкови дрехи, специално разработена линия за деца, обувки, а също така бельо, бански и аксесоари.
  • SisterS point

    SisterS point

    Мотото на датската марка SisterS Point е: „добрият стил не трябва да бъде скъп“. Техни клиенти са модно ориентирани момичета, които обичат да се обличат в уникален и оригинален тоалет на много добра цена.
  • Stradivarius

    Stradivarius

    Историята им започва през 1994 г. и започва с клин, който се превръща в символ на тяхната компания. Уникалният стил на Stradivarius, привлича млади мъже и жени от цял свят, за да открие всички мелодии, енергия и емоции зад Stradivarius. В Испания те проектират своите облекла и аксесоари, които сa само в собствените им магазини, в над 60 страни по света.
  • Tom Tailor

    Tom Tailor

    Tom Tailor е една от водещите фешън и лайфстайл компании в света. Философията на Tom Tailor е, че дрехите и обувките трябва да са практични и удобни, за да се чувстваш комфортно през целия ден. Тази марка не е просто стил на обличане, а нещо повече, това е начин на живот.
  • Top Secret

    Top Secret

    Марката Top Secret е адресирана до хора с модерен начин на живот, осъзнали себе си и своите очаквания. Широкият избор е подходящ за различни поводи от личен и професионален характер. Колекциите Top Secret позволяват на клиентите да се чувстват по-добре, по-комфортно, по-сигурно и дори по-актуално. Те носят радост, чувство за собствена стойност и неподправен характер.
  • Vero Moda

    Vero Moda

    Повече от 30 години VERO MODA присъства в съзнанието на стилни млади жени, търсещи нови тенденции, достъпни стилове и модни задължителни артикули. Търговската марка е жив и достъпен подход към модата.
  • Vila

    Vila

    Марката е основана 1994 година, под шапката на фешън компанията BESTSELLER. Модната линиябързо набира скорост и става присъща на много млади жени по света, харесващи персоналния стил и дизайнерските облекла.
  • Xaed
  • Zero Essentials